שיווק עקיף- איך זה עובד?

20 באוקטובר 2018

שיווק עקיף הוא חלק נכבד ומרכזי ביחסי ציבור. הוא אחת מהדרכים להביא אליכם קהל לקוחות רלוונטי והוא גם מהיר, יעיל וקל יחסית לביצוע. ולמרות זאת- רוב האנשים לא יודעים מה הוא, איך להשתמש בו, או ממעיטים בערכו. אז אני פה בשביל לומר לכם- שיווק עקיף עובד! ולא רק עובד, עובד מעולה! מה זה אומר שיווק עקיף? הכוונה היא לכל אייטם, כתבה, שיתוף פעולה בו מוזכר המותג שלכם אך לא ישירות….

לקריאה >>

לשלוח בגדול

5 באוגוסט 2018

עם כל היתרונות של המיילים והפייסבוק- כשרוצים לשלוח תמונות גדולות או מספר רב של תמונות נתקלים בקושי. אז איך מתגברים עליו ובכל זאת שולחים? ישנן מספר אופציות: גוגל דרייב האופציה הכי נוחה ויעילה למי שעובד עם ג’ימייל. בראש הדף יש אייקון של 9 ריבועים. כאשר לוחצים עליו יש אפשרות לבחור DRIVE העבודה בו היא כמו במחשב עם יתרון שברגע שמשתפים את הקבצים- כל מה שתעלו בתיקייה יסתנכרן אוטומטית אצל מי…

לקריאה >>

שיווק ללא אמצעים- הביצה והתרנגולת

31 ביולי 2018

אנשי מקצוע רבים רוצים להגדיל את העסק שלהם, להרחיב את החשיפה ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים אבל דבר אחד עוצר אותם- תקציב. הדבר מפריע בעיקר לעסקים קטנים בהם כל שקל מחושב. העניין הוא שללא תקציב שיווק ופרסום ראשוני- לא יהיה ניתן להתקדם והעסק ישאר תקוע במקום שכן בשיווק ללא אמצעים מדובר במקרה של הביצה והתרנגולת- אם לא תשקיעו כסף לא תתקדמו ואם לא תתקדמו לא יהיה לכם תקציב להשקיע. אז מה כן?…

לקריאה >>

מקורות השראה

3 באפריל 2018

לפעמים מאוד רוצים לעבוד, ממש ממש רוצים אבל… נתקעים. כל אחד מאיתנו נתקע בשלב כלשהו או אחר בעבודה שלו ומרגיש שהוא לא מתקדם, או לא מתקדם מספיק מהר. אז מה עושים? מתחילים לחפש מקורות השראה. לפעמים יום שלם של מעקב אחר אנשים אחרים, סיבוב בחוץ, קריאה- יכולים לפתוח את העיניים ובגדול. חשוב להקדיש לזה זמן ולא בדוחק, וגם לקחת אתכם דף או מחברת או פנקס ועט בשביל לכתוב את הרעיונות….

לקריאה >>

אני ואני ואני ואני….

18 במרץ 2018

אני מגיעה להרצאה שחיכיתי לה לא מעט זמן. כן, המרצה עצמה מעניינת אותי מאוד אבל יותר מכל מעניין אותי מה יש לה לספר ולחדש לי בנושא עליו היא מרצה. היא פותחת את ההרצאה מציגה את עצמה ובעשרים דקות הבאות כל מה שאני שומעת זה “אני למדתי…אני עבדתי…אני עשיתי…. אני יזמתי…אני ואני ואני ואני….” ואני חושבת לעצמי- מתי היא כבר תתחיל לדבר לעניין? אני מחפשת מידע ברשת על נושא מסוים ומגיעה…

לקריאה >>

קידום אורגני בפייסבוק- איך עושים את זה נכון?

17 במרץ 2018

        עם כל השינויים שפייסבוק עשה לאחרונה ועם העלייה בכמות המפרסמים והעובדה שקהל היעד נשאר פחות או יותר זהה בכמות- קשה יותר לפרסם היום בפייסבוק. רבים חושבים שהפיתרון הוא קידום ממומן אך האמת היא שקידום ממומן לא עובד לכל עסק בעיקר לעסקים קטנים וזה ממספר סיבות: אם מדובר בדף עם מעט עוקבים או מעט פעילות הקידום אולי יעלה את מספר הלייקים בדף אבל לא את רמת המעורבות…

לקריאה >>

כתבתם ספר? כך תקדמו ותשווקו אותו

17 בינואר 2018

המלאכה לא נגמרת כשהספר מוכן. היא רק מתחילה…עכשיו צריך לדאוג שכולם יקראו את מה שכתבתם וזה לוקח זמן, סבלנות והתמדה. במידה והחלטתם לעשות זאת לבד ולא להעזר באנשי מקצוע- אספתי עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לקדם את הספר שלכם. אייטמים: כחלק מתקציב השיווק יש להחליט על מספר עותקים שתוכלו ותרצו לחלק ללא עלות. אותם עותקים ישלחו לכתבים, בלוגרים, מובילי דעת קהל, אנשים רלוונטיים בשביל שיקראו, יחוו את דעתם וגם יפרסמו…

לקריאה >>

איך בונים מצגת נכון?

8 בינואר 2018

אתם מתכוננים לפגישה וצריכים להציג את עצמיכם ואת מה שאתם מציעים ללקוח. אחת הדרכים הקלות היעילות והטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי שימוש במצגת. כן, אותן מצגות פשוטות שאנחנו בונים היום עם הילדים כחלק משיעורי הבית שלהם- מצגת כזו שקל להכין אבל שמעבירה את המסר בצורה עניינית ומקצועית ומשדרת ללקוח במספר דקות את כל מה שהוא צריך לדעת עליכם ועל העסק שלכם. אבל שלא כמו מצגת לבית הספר היסודי,…

לקריאה >>

צור קשר

צור קשר
4 בפברואר 2017

בכל פעם שאני נתקלת במוצר או שירות חדש,או לאחר שפגשתי איש מקצוע שלא הכרתי קודם לכן-הדבר הראשון שאני עושה זה לחפש אותו ברשת. לא תמיד אני לוקחת כרטיס ביקור, לא תמיד אני זוכרת איפה שמרתי את כרטיס הביקור שלי ומבחינתי ב2017 כולם צריכים, ללא יוצא מן הכלל להיות ברשת. אבל זה לא מספיק להיות ברשת-זה לא מספיק שיש לכם אתר או עמוד פייסבוק עסקי או כל רשת חברתית אחרת- לא…

לקריאה >>

כרטיסי ביקור- למה הם עדיין שימושיים?

עיצוב וצילום: מור יעקובינסקי כץ
24 בדצמבר 2016

אני עובדת על המיתוג החדש של כרטיסי הביקור שלי ביחד עם שירלי יחידי מסטודיו קריאיטיב ספארי למיתוג. לא מעט שאלות עולות בזמן העיצוב- מה יהיה כתוב בו , אילו צבעים יופיעו , איך הלוגו החדש ישתלב…ובזמן שאני מתלבטת בין כל כך הרבה רעיונות ועיצובים עולה בי שאלה ששאלו אותי לא מעט אנשים- בעידן של היום- בכלל צריך כרטיס ביקור? כיום, ניתן בקלות לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי בנייד, פרטי התקשרות במייל,…

לקריאה >>